tisdag 10 mars 2020

Godahoppsudden, Cape point & Kapstaden


På morgonen kändes läget helt okej, trots att jag visste att det var sista bussdagen. Men när vi kom in i bussen och våra morgonlåtar började spelas bröt jag ihop. Det kom verkligen från ingenstans, jag hade nästan precis skrattat. Jag fick krypa upp i Malins famn och gråta ut och sen pratade vi fina minnen. Alla var väldigt berörda denna dag.


Vi åkte iallafall en sväng ut på Godahoppsudden och Cape point innan vi åkte till ett köpcenter för lite lunch. Vid 15 tiden var vi framme i Kapstaden.
Jag var verkligen inte taggad på Kapstaden för fem öre och ville bara därifrån. Det tog ett litet tag men efter en dusch så började livet ändå kännas helt okej, och vi kom iväg på en middag ganska nära vårat hostel. Eftersom det väntade ännu en tidig morgon dagen efter så blev det inte mycket mer än så. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kapstaden & Stellenbosch

Den enda heldagen vi egentligen spenderade i Kapstaden hade bittra Kapstadshanna bokat in tatueringstid för att slippa gå på sightseeing. Dä...